A Destiny’s Child lenyomta Beyoncét

A Destiny’s Child lenyomta Beyoncét

News

A Super Bowl fellépői eddig is tudhatták, hogy megéri a brutális nézettségű sportesemény félidei show-jában minikoncertet adni. Nyilván az idei döntő zenei sztárvendége, Beyoncé is sok-sok eladott albumra számított a negyedórás blokk hatására, ám talán még őt is meglepte, hogy egykori együttese, az eseményen szintén színpadra lépő Destiny’s Child lemezei jóval kelendőbbek lettek, mint saját szólókiadványai. A Billboard magazin statisztikái ugyanis kimutatták, hogy a csajbanda albumait 630 százalékkal többen vásárolták meg a döntő utáni héten, mint egy héttel korábban, míg az énekesnő szólóalbumai esetében ugyanez az arány 230 százalék.

Elemzők szerint az együttes páratlan sikere annak köszönhető, hogy nagyon rég adtak ki új CD-t. A lányok – idei válogatáslemezükön, a Love Songs-on hallható Nuclear című új dalukat leszámítva – utoljára 2004-ben jelentettek meg friss anyagot, így a közönség felfokozott érdeklődéssel várta felbukkanásukat, és mostani produkciójukkal rajongók új generációját is meghódították. Közben Beyoncé kiemelkedően népszerű szólóelőadóként nagyon is szem előtt volt az utóbbi években, így aki akarta, már megvette a lemezeit.

Az albumeladásokon kívül konkrétan egy dal is meglepetést okozott az iTunes listákon. Abban semmi meghökkentő nincs, hogy Beyoncé szólófelvételei közül a műsort záró Halo iránt nőtt meg leginkább az érdeklődés, viszont különös módon az a Say My Name bizonyult a hét legnépszerűbb Destiny’s Child-számának, amit a csajok el sem énekeltek a február 3-i eseményen.

A lánycsapat egyébként nem csak saját frontemberét győzte le, hanem egyúttal az összes korábbi Super Bowl-fellépőt. Az eddigi csúcstartó a veterán brit rockcsapat, a The Who volt, akik 2010-ben 365 százalékos növekedésnek örvendhettek.