Psy reklámarc lett

Psy reklámarc lett

News

Ha elképzeljük egy kozmetikai márka arcát, nagy valószínűséggel egy csinos, törékeny nő képe jelenik meg előttünk. Esetleg férfiakra is gondolunk, de ez esetben is szinte kizárt, hogy Psy arca bevillanjon. Pedig megtörtént, az egyik koreai kozmetikai márka Psy-t választotta arcául a férfikozmetikai termékeihez. Egyébként ha jobban belegondolunk, Psy nem csak azért jó választás, mert ő Korea legnagyobb popsztárja, hanem azért is, mert valóban puha babaképpel rendelkezik.

A gangnam király nemcsak az arcát adta a termékekhez, az elkészítésükben is tevékenyen részt vett. Segített kiválasztani a termékek összetevőit, és még a csomagolás megdizájnolásában is részt vett. A kampány sikeres lett, hiszen a férfi arcápolási cuccokból egy hónap alatt 200 ezer darab fogyott. A cég év végéig egymillió terméket szeretne eladni, és az eddigiek alapján ez még össze is jöhet nekik. Psy mindeközben zenei projektjén is tovább dolgozik, minden erejével azon van, hogy a világon ne úgy emlékezzenek rá, mint egyslágeres előadóra. Nemrég bejelentette, hogy a következő dal áprilisban jelenik meg.

Benneteket meggyőz? :)