Post Malone újabb területen bizonyította rátermettségét. Sikeres előadó, hatékony jótékonysági nagykövet, ügyes üzletember és mostantól remek borász is. Az énekes ugyanis piacra dobta Maison No. 9 nevű francia rozéját, és a vásárlók valósággal szétkapkodták az előzetes árusítás készleteit. Malone 2 nap alatt 50 ezer üveggel adott el kedvenc tarot-lapjáról elnevezett nedűjéből.
Post Malone rajongói igencsak szomjasak lehetnek, mert az online eladást lebonyolító oldal honlapja lefagyott, amikor ennyi ember egyszerre próbált lecsapni a borra. Egy üveg ára 21 dollár, 99 cent, vagyis nagyjából 6600 forint. Úgy tűnik azonban, hogy megéri az árát, mert a wine.com oldal 90-re értékelte a terméket a maximálisan adható 100 pontból. Aki lemaradt a 2 napos gyorsvásárról, az mától újra rendelhet az énekes rozéjából a készlet erejéig.